<>~{Regels}~<>

Lees eerst deze regels door voor je dingen gaat posten, net nieuw bent of wilt weten.
Plaats reactie
White Fox
leader
leader
Berichten: 1239
Lid geworden op: 07-11-2010 15:04

<>~{Regels}~<>

Bericht door White Fox » 13-04-2011 10:38

1)
Als je hier net nieuw bent stel je je even netjes voor, dit kan in de fora:
Welkom
Als je daar bent klik je op:
Jezelf voorstellen

2)
Als je iets wilt weten kijk dan eerst de forum rond, misschien staat jouw vraag er al.
Mocht dit niet het geval zijn klik dan op de fora waar hij het beste bij past.

Heb je bijvoorbeeld een aanval dat je niet alleen dan?
Dan ga je naar:
Aanval overleg
als je daar bent klik je op
new topic
Daar vul je de tekst in die je wilt.

3)*1
Er word hier NIET gescholden!
Zie ik dat je scheld word je geknebelt (praat verbod) van minstens 240 uur... 10 dagen.
Mocht je na die tijd nog schelden of de boel verzieken verwijder ik (Merno) je van de forum met een IP-adres ban.
Dat houd in dat je niet meer hierop kan met je naam en de internet dat je thuis of op school gebruikt.
3)*2
Bepaalde woorden mogen, ik maak daar geen probleem van maar mocht het te gek worden krijg je één waarschuwing.
Als Admin zijnde kan ik ALLES terug lezen, al heb je 2 dagen terug gescholden, ik waarschuw je één keer.
Bij twee keer betrapt worden op ernstig schelden: Zie regel 3*1
3)*3
Mocht je een eventuele ban onterecht vinden, laat het me weten via me mail, want je kan namelijk niet meer op de site.
Kaya_171@hotmail.com
4)
Niemand is verplicht vertrouwelijke en/of persoonlijke gegevens te geven.
Word je gedwongen door iemand van het forum gelieve een melding van te maken bij Merno.

5)
Hier word alle informatie die je op Ogame.nl hebt besproken, omdat we op de Andromeda server een afkeer hebben tegen Rondgaande berichten.

6)
Je hebt zowel hier als op ogame.nl zelf te luisteren naar de hogere ranger!
Dat heeft meestal een reden,
Een hogere ranger heeft meer ervaring.
Een hogere ranger weet hoe dingen binnen de alliantie gaan.
Een hogere ranger heeft meer verantwoording dus weet dingen beter.

7)
Niet meer dan 1 bericht op de zelfde subfora plaatsen, mocht je iets vergeten zijn klik je op de "Edit" knop en pas je je bericht aan.
Elk 2de bericht plaatst ik persoonlijk in het voorgaande bericht!

8)
Je bent niet anoniem al mocht je dit verwachten.
Je IP adres word vastgelegd.
De Administrator (Merno) kan contact leggen met je provider en als het nodig is alles doorsturen naar Justitie.
Hiertoe is hij gemachtigd om je ingevoerde privé gegevens vrij te geven aan Justitie.
Deze regel word alleen actief op het moment dat er serieuze bedreigingen komen.
Voorbeeld:
Ik ga me school opblazen.
Ik ben die k*t leraar echt zat, ik vermoord haar.

Zodra zulk soort uitspraken gespot worden op dit forum kun je binnen 24 uur politie voor je deur verwachten.

Plaats reactie